Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
1 2 3 4 5
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
Ulla-Carin Lindquist : Roeien zonder riemen
Ulla-Carin Lindquist genoot bekendheid bij het Zweedse televisiepubliek. Ze werkte bij een nieuws- en actualiteitenprogramma als presentatrice en later als verslaggeefster. * In haar aangrijpende boek vertelt Ulla-Carin hoe zij op de dag van haar vijftigste verjaar...
Views: 490   Replies: 0
Last Post: Feb 2, 2005 8:24pm
by Frans van Tonger...
Een gesprek van Hans van den Bergh met...dr.Huang Hoyung
(Fr.)Dat gesprek van Hans met zijn chirurg heb ik maar ff apart genoteerd. Anders..gaat het in 'de veelheid van reacties' bij onderwerp 'ethic' verloren. (Neurologen uit het westen mogen dr.Huang bezoeken !) * -Beste mensen, Een hoop suggesties lees ik bij met n...
Views: 1170   Replies: 9
Last Post: Feb 2, 2005 12:16pm
by Bram
OVERNAME WEBSITE
Beste mensen, Het is natuurlijk leuk om zulke reacties te ontvangen, maar het heeft weinig te maken met de essentie van mijn boodschap. Slechts enkelen maken gebruik van de informatieve functie van de website, dus het gaat mij helemaal niet om de Brammen, Arjannen e...
Views: 1099   Replies: 11
Last Post: Feb 2, 2005 10:45am
by Frans van Tonger...
p
Paul
Stamcel info
Bijgaand bericht uit het Vsn Webforum, Doorbraak in stamcel-onderzoek , zie± http://www.news.wisc.edu/releases/10648.html Vriendelijke groet, Paul
Views: 488   Replies: 0
Last Post: Feb 2, 2005 10:30am
by Paul
operatie china
Geachte heer Bouter. Ook bij mij is in september 2004 ALS geconstateerd. Het is waarschijnlijk al veel langer aan de gang, want al twee jaar daarvoor nam mijn kracht af bij het hardlopen en heb ik vanaf augustus 2003 een jaar lang op krukken gelopen vanwege een g...
Views: 1095   Replies: 0
Last Post: Feb 1, 2005 9:19pm
by Gerard Schoordij...
l
leon
vragen over de verpleging
Dag allemaal, In april ga ik als begeleider van een ALS-patiënt mee naar Peking. Ik ben verpleegkundige en er gaat nog een verpleegkundige mee. Via de forums heb ik al veel informatie verzameld. Toch wil ik graag nog meer praktische informatie over de verplegin...
Views: 568   Replies: 2
Last Post: Feb 1, 2005 5:07pm
by Hein van Tongere...
a
Arjan
Een doordenkertje
Logisch denken, Patienten die pas geopereerd werden op 31 januari mogen al huiswaarts keren Op 11 februari. Gaat het dan gewoon om de vooraf besproken periode daar te blijven? Moet hij dan niet de volledige nabehandeling krijgen? Dat is eerlijk tegenover alle p...
Views: 508   Replies: 0
Last Post: Jan 31, 2005 11:08pm
by Arjan
Symposium (28 jan) verzorgers A.L.S.-patienten te Utrecht
Gelukkig wordt er nagedacht over ALS-problemen die wij hebben/kunnen krijgen. Verzorgers worden nader ingelicht. Dat staat te lezen op: http://www.als-centrum.nl/index.php?id=nieuws&diagnose_id=13&nieuws_id=432
Views: 718   Replies: 1
Last Post: Jan 31, 2005 9:30pm
by Frans van Tonger...
Respect
Sinds half oktober vorig jaar volg ik de diverse fora m.b.t. ALS. Ardi is er naar mijn weten mee begonnen en anderen hebben zijn voorbeeld gevolgd. Ik heb er veel baat bij gehad. Het is fijn om ervaringen te kunnen delen met lotgenoten. Tot mijn spijt is é...
Views: 674   Replies: 3
Last Post: Jan 31, 2005 4:20pm
by Bram
einde website
Dear Ardi bouters, Dankzij jouw heb ik gehoord over China en ik volg je website elke week.Ik heb ook MND .Nu ik ga 5 Maart naar China en dat is omdat mijn zoon in Holland jouw adres en website door gaf. Hier hebben ze nog niet gehoord van China en ik ben dus de...
Views: 704   Replies: 2
Last Post: Jan 31, 2005 12:18pm
by Bram
EINDE WEBSITE
Beste mensen, Toen wij in oktober uit China terug kwamen, was de website 15.000 keer aangeklikt. Op dit moment, 4 maanden later staat ie op 45.000. Je zou denken dat deze website uitermate belangrijk is in het leven van een groot aantal mensen. Ik heb deze site in h...
Views: 1067   Replies: 18
Last Post: Jan 30, 2005 8:51am
by Theo
1 2 3 4 5
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet