Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: So much have been said, ...

Hallo Mia,

Een nadeel van dit Bravenetforum is dat Bravenet automatisch topics opruimt of deze nu van belang zijn of niet. Dat gebeurt op het andere forum niet. Plus dat escalaties zoals op dit forum gebeurd, daar ook niet voor kunnen komen daar op dat forum een gastvrouw is die in de gaten houdt of alles respectvol verloopt.
Replys van Raf met gezemel over Victor of een reply van Victor dat hij niet meer komt op deze site zullen daar niet voorkomen en ook geen ongein over sexsites. soms heeft zo'n uilskuiken zo'n topic geplaatst.

Als uit de boeken. Weet je, ik heb een hekel aan boeken omdat iedereen ALS anders ervaart en beleeft als partner of naaste. Wat een ALS patient voelt of een partner staat niet in de boeken gewoon omdat alleen de ervaringsdeskundigen weten wat het is om het met ALS aan de stok te hebben. En ervaringsdeskundigen daar moeten we het van hebben, dus ALSpatienten, partners, naasten etc want alleen zij kunnen via een forum tips; ideeën en wat voor zaken dan ook delen met lotgenoten.

Weet je Mia, het gaat nu zo beroerd dat ik erg opstandig ben. Ik geloof nergens meer in. Misschien helpt jouw methode iets maar door de omstandigheden nu, kan ik nergens meer in geloven.

gr Mirjam

Re: So much have been said, ...

Hoi

Cees had hydrotherapie dat is fysiotherapie in het water hij ging dan gewoon met zijn rolstoel het water in en kon dan nog wat bewegen en een beetje lopen hij werd dan in het water behandeld. Toen hij niet meer met de rolstoel kon ging hij met een bracard het water in en kon dan drijvend op slangen.hij vond dit zo heerlijk dat ik hier niks tussen mocht laten komen. Een keer in de vacantie mocht onze kleindochter ook mee zwemmen dit was helemaal leuk ik vond dit heel wonderlijk wat in het water nog mogelijk was dit is helaas wreed verstoord door onze peg.pegplaatsing

groetjes Trees