Return to Website

Filmfreak forum

Hier kan je alles kwijt wat ook maar enigszins met film/de Filmfreak-site te maken heeft.

Filmfreak forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Re: Re: the recruit


Knappe film, knappe vertolking van Al Pacino. Weliswaar film dewelke je goed moet volgen tot op het einde. Persoonlijk toch een aanrader !

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


is inderdaad een goede film, en ik vond het wel een verrassend einde ik had het niet verwacht dat Pacino de slechte was

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


En het is eveneens zeer straf dat de CIA in het werkelijke leven redelijk blijft blunderen, ondanks al de beschikbare middelen

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Volledig akkoord.



Een verrassend verhaal met talrijke plotwendingen. 't Was wel duidelijk dat er een geurtje was aan Pacino, dus helemaal onverwacht was de wending op het einde niet. Maar toch een goeie film.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

"The Recruit" een zeer goed verhaal , met sterke cast en goeie acteerprestaties . Je moet van in het begin goed kijken en de lijn van het verhaal volgen of op een bepaald moment in defilm ben je de draad kwijt . Al Pacino heeft een "dubbele" rol in de film ; m.a.w. in het begin speelt hij de goeie en op het einde draait alles uit dat hij de slechte is , wat hij volgens mijn mening zeer goed vertolkt . Collin Farrell zet ook een zeer sterke prestatie , zijn prestatie in "The Recruit" vind ik zelfs beter dan zijn rol in de film "daredevil" . Met andere woorden krijgt deze film meerdere sterren van mij .