Return to Website

Filmfreak forum

Hier kan je alles kwijt wat ook maar enigszins met film/de Filmfreak-site te maken heeft.

Filmfreak forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: adaptation


adaption gezien in STUDIOSKOOP (Gent)



voor het eerst daar naar 'de film' geweest en de film was echt wel goed!!! heel speciaal, ik kan zelfs het verhaal niet beginnen te vertellen, te ingewikkeld. toch 1 ding : het gaat over bloemen

echt een aanrader, om eens iets anders te zien!!

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


ook nog even zeggen dat de 'Anonymous' reply's bij the recruit, The Truth about Charlie en daredevil van mij (sven) zijn ik was mijn naam vergeten plaatsen

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

eerst en vooral, BEDANKT FilmFreak dat ik tickets voor deze film mocht winnen maar ik hem ook ga kunnen bekijken dat is een ander paar mouwen... wat blijkt, die film draait niet meer in Gent :s enkel nog in antwerpen... en ik heb geen auto. zou die nog terugkomen naar Gent?? Want adaptation heeft dan toch niet lang gespeeld hoor (in Gent dan) een weekje ofzo?? Wie wil er naar Adaptation in Antwerpen?

Re: adaptation


Beste Sven,



Ondanks het spreekwoord "een gegeven paard kijk je niet in de bek" kan ik je bezorgdheid en ontevredenheid best begrijpen maar.... er is een maar Beste Sven !



"Adaptation" is op dit ogenblik nog steeds te zien in de Studioskoop in Gent (er is nog leven na de Kinepolis Groep !), je weet wel, op 't Sint-Anna plein...



Wedden dat je er raakt met je fiets ?



Wie wil er naar "Adaptation" met Sven ? Misschien heeft hij nog wel een vrijkaartje over voor jou...



Koenraad Adams

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

eerst en vooral, BEDANKT FilmFreak dat ik tickets voor deze film mocht winnen maar ik hem ook ga kunnen bekijken dat is een ander paar mouwen... wat blijkt, die film draait niet meer in Gent :s enkel nog in antwerpen... en ik heb geen auto. zou die nog terugkomen naar Gent?? Want adaptation heeft dan toch niet lang gespeeld hoor (in Gent dan) een weekje ofzo?? Wie wil er naar Adaptation in Antwerpen?

Re: Re: adaptation


ontevredenheid, daar is geen sprake van hoor



ahja, 't is ook waar, er is nog maar dan Kinepolis

bedankt voor de tip, nog goed dat je dat zegt... want ikzelf was er nooit opgekomen



en nu ik dat weet, zal ik wel iemand vinden die meewel

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Beste Sven,



Ondanks het spreekwoord "een gegeven paard kijk je niet in de bek" kan ik je bezorgdheid en ontevredenheid best begrijpen maar.... er is een maar Beste Sven !



"Adaptation" is op dit ogenblik nog steeds te zien in de Studioskoop in Gent (er is nog leven na de Kinepolis Groep !), je weet wel, op 't Sint-Anna plein...



Wedden dat je er raakt met je fiets ?



Wie wil er naar "Adaptation" met Sven ? Misschien heeft hij nog wel een vrijkaartje over voor jou...



Koenraad Adams

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

eerst en vooral, BEDANKT FilmFreak dat ik tickets voor deze film mocht winnen maar ik hem ook ga kunnen bekijken dat is een ander paar mouwen... wat blijkt, die film draait niet meer in Gent :s enkel nog in antwerpen... en ik heb geen auto. zou die nog terugkomen naar Gent?? Want adaptation heeft dan toch niet lang gespeeld hoor (in Gent dan) een weekje ofzo?? Wie wil er naar Adaptation in Antwerpen?