Return to Website

Filmfreak forum

Hier kan je alles kwijt wat ook maar enigszins met film/de Filmfreak-site te maken heeft.

Filmfreak forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Rod Steiger

Hallo,

Jullie plaatsen Rod Steiger bij de jarigen,maar hij is toch

overleden ???

Verder is filmfreak een zeer goede site,die ik onmiddellijk bij mijn favorieten heb geplaatst.

Re: Rod Steiger


Beste Rebecca,



Bedankt voor je positieve noot over Filmfreak en welkom in de grote groep van filmfreaks, filmkenners en film-enthousiastelingen.



Je opmerking over Rod Steiger is terecht, de man is inderdaad vorig jaar in de zomer overleden. Nochtans gebeurde het tot hiertoe af en toe dat in zo'n geval de persoon in kwestie toch werd vermeld, een beetje "in memoriam" als het ware, alhoewel het beter had geweest hier telkens een kruisje bij te plaatsen...



Aangezien je daar een probleem mee hebt en we je best kunnen begrijpen, werd Steiger ondertussen verwijderd uit het lijstje.



Je hebt met je bedenking alvast bewezen bijzonder goed op de hoogte te zijn van één en ander !



Hiermee bewijzen we nog maar eens dat de feedback die we krijgen van onze bezoekers van kapitaal belang is voor ons...



Met vriendelijke filmgroeten,





Koenraad ADAMS

Filmfreak Webmaster

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo,

Jullie plaatsen Rod Steiger bij de jarigen,maar hij is toch

overleden ???

Verder is filmfreak een zeer goede site,die ik onmiddellijk bij mijn favorieten heb geplaatst.