Return to Website

Filmfreak forum

Hier kan je alles kwijt wat ook maar enigszins met film/de Filmfreak-site te maken heeft.

Filmfreak forum
Start a New Topic 
Author
Comment
28 days later

De film begint schitterend met halucinante beelden van Londen. de eerste helft van film straalt een dreigende sfeer uit die je op uw puntje van uw stoel houdt. Spijtig genoeg wordt dit niet volgehouden tot op het einde van de film. De film is verre van slecht, maar een meesterwerk is dit,naar mijn aanvoelen toch, zeker niet.

Re: 28 days later


Volledig akkoord, het eerste deel van de film is veruit het beste en het is jammer dat die dreigende, bijna surrealistische sfeer niet wordt volgehouden en dat de film dan ook duidelijk over de top gaat naar het einde toe.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

De film begint schitterend met halucinante beelden van Londen. de eerste helft van film straalt een dreigende sfeer uit die je op uw puntje van uw stoel houdt. Spijtig genoeg wordt dit niet volgehouden tot op het einde van de film. De film is verre van slecht, maar een meesterwerk is dit,naar mijn aanvoelen toch, zeker niet.

Re: Re: 28 days later


De film was inderdaad goed.



Het begin iets sterker dan het einde. Een geslaagde film, gelukkig zonder Rambo toestanden.



Het verhaal vind ik heel goed en actueel, zeker met al die rare virussen en ziektes tegenwoordig. Nu is het SARS, wat is het morgen ?

Het belicht goed hoe raar mensen reageren in zo'n situaties (only the strong survive ...).

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Volledig akkoord, het eerste deel van de film is veruit het beste en het is jammer dat die dreigende, bijna surrealistische sfeer niet wordt volgehouden en dat de film dan ook duidelijk over de top gaat naar het einde toe.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

De film begint schitterend met halucinante beelden van Londen. de eerste helft van film straalt een dreigende sfeer uit die je op uw puntje van uw stoel houdt. Spijtig genoeg wordt dit niet volgehouden tot op het einde van de film. De film is verre van slecht, maar een meesterwerk is dit,naar mijn aanvoelen toch, zeker niet.