Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
OVERNAME WEBSITE

Beste mensen,
Het is natuurlijk leuk om zulke reacties te ontvangen, maar het heeft weinig te maken met de essentie van mijn boodschap. Slechts enkelen maken gebruik van de informatieve functie van de website, dus het gaat mij helemaal niet om de Brammen, Arjannen en anderen. En van de 18 goedbedoelde reacties sla ik nou niet direct uit mijn rolstoel. Misschien is een tussenoplossing op zijn plaats, dat iemand deze website gaat overnemen. Zowel in onderhoud, vormgeving als betaling (ongeveer 80 euro per jaar). Het lijkt me dan een goed idee om de site een algemene naam als: ALSforum of iets dergelijks te geven. Gezien het protest na mijn bericht de site te willen sluiten, verwacht ik aanmeldingen van mensen die het van mij over willen nemen. Bij voorkeur reacties op mijn mail.

Groet, Ardi Bouter

Re: OVERNAME WEBSITE

Ardi, het gaat niet om de negatieve/positieve reacties zeg je. Wat is dan wel de reden? Is het misschien omdat de therapie niet brengt wat je gedacht had? Omdat uw toestand geleidelijk achteruit gaat? Je nu minder of niet meer in China gelooft? Het forum overlaten en het ronselen door andere laten doen is geen goede oplossing daar andere "lees Hans" ook denken aan stoppen. Als het deze punten zijn moet je wel rechtuit en eerlijk blijven, niet alleen tegen jezelf maar ook tegen uw lezers.
We moeten met zen allen steeds de waarheid en eerlijkheid verkondigen, dat moet steeds het streefdoel blijven.

Iedereen zal begrip hebben voor uw oprechtheid en u dankbaar zijn, sterker nog je zal je als een groot man profileren.

Re: OVERNAME WEBSITE

Beste Arjan,
Dit zal de laatste keer zijn dat ik op jouw negatieve aantijgingen reageer. Nogmaals is deze site bedoeld als informatieve ALS-site, niet als wel/geen China-site. China is slechts een klein onderdeel van de informatie over deze verschrikkelijke ziekte. Wij zijn altijd eerlijk geweest in het feit dat de longen van mijn vader achteruit gaan, ook na China. Dit tast begrijpelijkerwijs ook zijn energie aan om dingen te doen, zoals met deze site bezig te zijn. De waarheid is dus al de hele tijd boven tafel.
Je zegt zelf ook patient te zijn, als dit werkelijk zo is (ik kan je namelijk niet vinden in het guestbook), dan kan ik niet anders dan medelijden met je hebben. Je weet dan hoe kort het leven nog zal zijn en om je dagen dan te vullen met zoveel negativiteit en hatelijkheid, lijkt mij zonde. Het lijkt alsof jij China-gangers gunt dat ze (snel) achteruit gaan en je kan niet wachten op slechte berichten.
Ik hoop dat jij nog veel tijd door mag brengen op deze aarde en ik hoop voor jou en je naasten dat je dat vol positiviteit mag doen. Ook hoop ik dat je andere patienten de hoop van China (of deze nou gegrond is of niet, dat zal de tijd uitwijzen) gunt en ze deze niet voor de voeten wegslaat, net zoals men dat bij jou niet doet omdat je niet naar China gaat.
Beste Arjan, ik wens je alle goeds voor de toekomst.

Nicolien Bouter

Re: OVERNAME WEBSITE

Nicolien, ik wens uw vader en alle China-gangers een zolang mogelijk en gelukkig leven toe. Maar we moeten toch ook aan de andere denken en geen mensen meenemen in deze val. Twijfel niet aan alles wat ik op dit forum heb verteld. Je antwoordt dat Ardi zijn energie daalt en de longfunctie nog steeds achteruitgaat "ik vind dat heel spijtig en dat meen ik oprecht" maar dat geeft dus wel aan dat ik gelijk heb in mijn redenering. Is het dan zo moeilijk om op dit forum te zetten dat China niet werkt? Om de mensen te waarschuwen voor oplichterij? Je zal je dit ooit nog beklagen vrees ik.

Re: OVERNAME WEBSITE

Dag Ardi,
Als je kinderen de benodigde werkzaamheden van jouw website willen overnemen, maak ik 1/1000 deel van de China-kosten aan je over..
'Mensen in wanhoop' hebben steun aan elkaar..
Deze websitegangers zijn slecht af als je site er niet meer zou zijn!

Re: OVERNAME WEBSITE

Hallo Ardi
Ik sluit mij helemaal bij Frans aan.

Re: OVERNAME WEBSITE

Je weet wel Henny van Voskuylen.

VERDRAAIING VAN WOORDEN

Arjan,

Ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar alsof?
Ik heb nergens gesproken er over te denken om te stoppen.
Het enige wat ik zeg en ik citeer nu een deel van mijn eigen woorden nogmaals:
"Ardi, ik begrijp heel goed je standpunt.
Mogelijk zou ik op dezelfde wijze reageren.
Desondanks zou het bijzonder spijtig zijn als de website uit de lucht zou gaan".

Deze tekst houdt echt wat anders in dan dat ik overweeg om te stoppen.
Wat jij weer eens een keer doet is de woorden van iemand verdraaien.
Van dergelijke mensen, worden vele mensen, waaronder ik doodziek.
Jij schijnt een ziekelijke aanleg tot "verdraaiing en manipulatie te hebben ter meerdere eer en glorie van jezelf". Nou, wees er maar gelukkig mee. Ik ken dit soort mensen.
Misschien kan je er zelf niets aan doen, maar ik walg wel van dit soort mensen.

Hans

Re: OVERNAME WEBSITE

Beste mensen,
Laten we nou eens stoppen met het aanvallen /afmaaien van Arjan.
Hij heeft zo zijn eigen manier van doen; accepteer dat en reageer er niet HEFTIG op.
-
In de Vlaamse en Nederlandse natuur is een veelheid aan planten te bewonderen. Er zijn nuttige typjes bij, schadelijke typjes, half om half soorten, fraaie, lelijke en zielige 'groentjes'.
De veelheid aan kruiden maakt de natuur interessant.
Ook wij mensen, verschillen in aanpak en benadering van zaken. We moeten daar niet moeilijk over doen.
-
Lezers worden dit geruzie zat...!
Ze willen informatie krijgen, waar ze wat aan hebben.

Re: OVERNAME WEBSITE

Treffend geformuleerd Frans!

En inderdaad, bij 'schadelijke plantjes' is het verstandig ze niet al te veel 'voedsel' te geven. Dan is het voor die plantjes al snel niet meer interessant.

Martijn

Re: OVERNAME WEBSITE

Frans, op uw eigen forum lees ik u bericht van een dag later waar je jezelf niet netjes gedraagt tegenover hem. Je bent volgens mij een man twee gezichten een schijnheilige noemen ze dat.

Ik kan geert goed begrijpen als hij zegt de forums niet meer te willen gebruiken.

Ad en Lies

Re: OVERNAME WEBSITE

Ad & Lies,
Dat had ik niet moeten doen..;
vallen en opstaan hoort bij een mens !