Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
vragen over de verpleging

Dag allemaal,
In april ga ik als begeleider van een ALS-patiënt mee naar Peking. Ik ben verpleegkundige en er gaat nog een verpleegkundige mee. Via de forums heb ik al veel informatie verzameld. Toch wil ik graag nog meer praktische informatie over de verpleging en verzorging aldaar. Alle info is welkom.
Bvd,
Leon

Re: vragen over de verpleging

Dag Leon,
Dat zit wel goed met twee verpleegsters aan je zijde. Je moet je voorstellen dat je dagelijkse verzorging gedaan moet worden door je begeleiders, hier zijn de verpleegsters in het ziekenhuis niet voor. Voor verdere vragen kun je ons altijd mailen.

Groet, Ardi

Re: vragen over de verpleging

Hallo Leon, Ik lees dat je in april naar China gaat. Op welke datum als ik vragen mag? Karo Murk en ik gaan ook in april, dus we komen elkaar zeker tegen. Wij vertrekken op 19 april per KL897. Ik heb intussen ook alle sites bijgehouden dus helemaal onbeslagen ten ijs komen we niet. Zou je het erg vinden om de info die je van Ardi Bouter krijgt ook door te mailen naar mij want alle info is bijzonder welkom?
Mijn e-mail adres is tongeren.vink@tiscali.nl
Met vriendelijke groet, Hein van Tongeren te Maarssen.