Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Samenkomst 26 februari

Hallo,

Weet iemand hoe de samenkomst in Snaaskerke is verlopen?

Arjan

Re: Samenkomst 26 februari

Naar alle waarschijnlijkheid zal er geen verslag komen, net zoals dat bij de therapie gebeurd.

Re: Samenkomst 26 februari

Mijnheer Arjan, dat verslag komt heus wel.
Gun deze mensen een beetje tijd.

Re: Samenkomst 26 februari

Beste Arjan,

Je vraagt een verslag van de bijeenkomst... wat bedoel je daarmee? Ik kan je zeggen hoe de avond verlopen is voor mij maar niet voor iemand anders hé.

Dus in 't kort komt het erop neer dat ik rond 19u ben aangekomen en dat ik kennis heb gemaakt met de reeds aanwezige mensen, wat schuchter en een beetje 'onhandig' in die eerste contacten.
Samen met de voorzitter van de ALS-liga en Caroline hebben we foldertjes gegeven aan de mensen met de website van de liga en een infobundel met de praktische punten van de "china-ervaring", zoals o.a. hoe de reis boeken, wat zijn de kosten, wat is belangrijk om te weten. en een hoop praktische tips... maar als trouwe forumganger zul je al die info wel al eens gelezen hebben, het is een collage van wat er op de forums is gepost.

Op de televisie waren foto's te zien van ginder ter plaatse, op DVD gezet om een beeld te geven.

Eens het zaaltje goed vol was, heeft Caroline gezegd dat iedereen info kon vragen aan wie hij wilde en zo zijn alle mensen met elkaar beginnen babbelen. Zelf ben ik de tafels afgegaan om te vragen of ik de mensen met iets kon helpen, wie ze wilden spreken (kiné, logo, chinagangers,mantelzorgers, technische ondersteuning,...) kortom, het was een losse, informele bijeenkomst waar veel mensen een antwoord hebben gevonden op hun vragen en waar ze eindelijk in levende lijve met lotgenoten konden praten en de geopereerde mensen konden zien.

Rond 01u was het welletjes geweest en waren de meesten al huiswaarts vertrokken en ik ben hun voorbeeld gevolgd.

tot zover 'een' verslag van die bijeenkomst.
U zult wel gemerkt hebben dat anderen ook al een verslag gepost hebben... hopelijk is dit voor U voldoende... Steeds bereid op Uw vragen te antwoorden maar geef me ook wat tijd voor mezelf.