Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Lieve Ardi en familie....

Hey die ardi en familie...lang niets meer gehoord he?Excuus hiervoor....ben zelf behoorlijk ziek geweest!Maar bedankt nog voor jullie berichtje zoals jullie misschien weten gaat franco op 10 april al in china zijn.Ook wij hebben dus dadelijk onze website vannuit china..spannend he? Ardi wij hopen dat het nog steeds met je vooruit gaat!!Zou fijn zijn om nog eens wat meer van je verbeteringen te horen!!Ook wil ik me even bedanken voor jullie reis naar china...jullie hebben toch voor ons..en voor nog meer mensen deuren geopend die wij anders misschien niet zo snel gevonden hadden!!En je weet dat tijd iets heeeel kostbaars is..voor iedereen ..maar in het bijzonder toch wel voor ALS patienten!!Nou ardi wij wensen jou nog heeel veeel beterschap,blijf vechten,groetjes,Franco,Bibi en kinderen.

Re: Lieve Ardi en familie....

Hallo Franco en Bibi,
Bedankt voor jullie berichtje.
Mogen we jullie site als link op onze site zetten zodat iedereen met jullie kan meeleven als jullie in China zijn?

Groetjes, Ardi

Re: Lieve Ardi en familie....

Hallo Ardi en familie....tuurlijk geef ik straks,zo snel als de site klaar is alle gegevens even door.Is voor ons ook fijn om met jullie dan contact te kunnen hebben.Nou groetjes...sterkte,Franco,Bibi.