Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
overleden

Deze morgen is mijn vader, Georges, overleden.
Hij leed ook aan ALS. Hij heeft zijn ziekte heel moedig gedragen. Toch valt zijn verlies ons heel zwaar en hebben wij het idee dat we elkaar nog zoveel te vertellen hadden. Wij dachten daar samen nog tijd voor te hebben maar plots.....
Mijn vader wordt begraven op zaterdag 26 april om 10 u in de Parochiekerk van Denderhoutem.

Re: overleden

Martine,
Van harte gecondoleerd.
Jammer, jammer dat Zijn leven hem ontnomen is door die gevreesde ziekte.

Re: overleden

Martine en familie,

Innige deelneming en veel sterkte.

Re: overleden

Martine,
voor u, uw familie en geliefden,
heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Heel heel jammer dat nog weer iemand moet sterven aan deze vreselijke ziekte.
van harte
Veerke & familie

Re: overleden

Gecondoleerd Martine,
Verschrikkelijk voor je. A.L.S. is een vreselijke ziekte die niet uitkijkt in welke leeftijdsgroep hij z'n slachtoffers zoekt. Ik hoop dat je kunt berusten in z'n overlijden, hij is van z'n ellende af.
Ik hoop dat je dierbaren je veel steun zullen geven in de aankomende dagen.
Met vriendelijke groet,
Hein van Tongeren

Re: overleden

Weet dat vele ALS families in gedachte bij jullie zijn!!!! Onze innige deelneming

Re: overleden

Martine en familie,

Wij willen je condoleren met het verlies van je vader. Ook voor de rest van de familie. Wij hebben jullie nog ontmoet in Belgie afgelopen september. Jullie waren toen zo blij dat hij al snel naar China zou gaan. Helaas is het anders gelopen.

Heel veel sterkte!

Paul en Brigitte van Kuik

Re: overleden

Aan Martine en familie,

Om te aanvaarden dat jullie vader er niet meer is doet pijn. Hij had nog levenswil.
Jullie hadden hem nog nodig, zijn leven was nog niet voltooid, jullie hielden van hem en die was wederzijds.
Zijn ongeneeslijke ziekte die al zijn levenskracht wegkrabde en ondermijnde heeft wonden geslagen in ieders hart en bij herhaling doen zeggen. Waarom??
Tot vandaag is er nog geen antwoord dat voldoet.
Maar wat belangrijk is, is dat jullie vader onvergetelijk geworden is.
Terwijl zijn krachten minder werden ging er een kracht van jullie uit, die zijn zwakke lichaam overtrof. Zijn sterven is moeilijk te aanvaarden maar zijn leven moeten jullie opnemen als een zaad gezaaid om vruchten te dragen. Denk eraan in de moeilijke perioden dat zonder jullie vader ook jullie leven armer zou zijn geweest.
Hopelijk breng ik hiermee een steuntje bij jullie groot verdriet.

Uit sympathie en nog heel veel sterkte en blijf vertrouwen hebben in de toekomst.

Christiaan en Carine en familie.

Re: overleden

Martine en dierbare familie,

Jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was en wat uw vader kon helpen. Met ons allen samen zijn wij diep bedroefd voor het heengaan van Georges. Mijn innige deelneming in rouw voor dit spijtig overlijden.

Eddy De Clerck

Re: overleden

Martine,

Woorden schieten tekort om zoiets te verwerken.
Heel veel sterkte voor jullie allen.
We leven allemaal met jullie mee.
Het is toch tijd dat er ook hier iets aan die vreselijke rotziekte kan worden gedaan.

Henk en Diana

Re: overleden

Heel veel sterkte voor jou en de familie

Danny en Sofie

Re: overleden

Hallo Martine,

Wij wensen je heel veel sterkte met dit verlies. Wij vanuit Beijing, weten hoe moeilijk dit voor jullie zal zijn. We hopen dan ook dat je samen met je familie en vrienden steun aan elkaar zult hebben.

Mariette, Menno en Jan Arie

Re: overleden

innige deelneming vanwege Marc en familie.

Re: overleden

Martine en familie,

Heel veel sterkte toegewenst.

Groet,

Paul

Re: overleden

Heel veel sterkte bij het verwerken van je verlies.

Re: overleden

Onze oprechte deelneming bij het overlijden van jullie geliefde echtgenoot & vader.
We wensen jullie heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.

-Marianne en familie.

Re: overleden

wij wensen jullie heel veel sterkte

Re: overleden

Martine,
Verschrikkelijk nieuws die voor jou, met al je moed en inzet heel hard moet te aanvaaarden zijn. Weet dat je altijd bij mij terecht kan voor een troostend woord, een praatje... je weet me wonen. Sterkte voor jou en je familie nu in deze trieste momenten.