Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Mentaal misbruik

Beste Ardi,

Ziehier een tekstje van je eigen website, ik citeer.

”””Ardi Bouter en Steve Byer coördineren de OEC stamcelbehandeling van Dr Huang in China. Steve Byer plaats patienten uit Noord Amerika en Ardi Bouter plaatst patienten uit de Benelux en Europa.
Als u zich aan wilt melden op de wachtlijst kunt u een email versturen naar Ardi.Bouter@hetnet.nl. Vervolgens krijgt u de aanmeldingsformulieren toegestuurd. Na het invullen van deze documenten zal Dr. Huang aan de hand van uw medische toestand goedkeuring verlenen en krijgt u de datum van behandeling doorgegeven.
Op dit moment is het niet mogelijk u aan te melden voor de behandeling gezien de lange wachtlijst tot Juni 2006”””

Vind je dit zelf kunnen eigenlijk?

Je houd je nu n al niet meer bezig met je eigen gezondheidstoestand die in het begin zo belangrijk voor je was en die je deelde met de trouwe lezers van je forum. Daar zijn amper nog updates van u te vinden. Je gaf voor dat je deze coördinatie op jou nam aan dat de spieren niet waren verbeterd naar uw verwachting en gaf ook aan dat de ademhaling achteruit gaat. Ik kan begrijpen dat dit geen goede berichtgeving is als je zelf iets moet promoten en dat je daarom wijselijk zwijgt.

Je geeft op je site niets dan positieve klanken en laat onwetende patiënten verstaan dat alles te herwinnen is in China, maar, maar er is geen plaats. Je kunt er al niet meer terecht tot half 2006. Dat is zo goed als tegen de patiënten zeggen, er bestaat iets maar het is niet voor jou. Ik vind dit psychologische mishandeling van ALS patiënten. Je geeft jezelf uit voor wetenschapper/geleerde, maar dit is er ver van verwijderd hoor. Dit is beneden alle pijl.

Als ik dan berichten lees dat sommige niet aan voorafbetaling hoeven te doen, dan gaan mijn haren rechtop staan. Misschien “ik spreek nu even vanuit psychologisch oogpunt” is het uw bedoeling wel de indruk te wekken dat alles vol zit, maar….. en wordt verwacht dat mensen meer gaan bieden om toch nog binnen te geraken of naar voren geschoven te worden. Voor geld kan er namelijk veel, niet. Die indruk wordt althans gewekt.

Ik vind het hele gedoe niet meer proper, maar dat had ik al van in het begin aangegeven.