Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
A.L.S mijn vader + belangrijke informatie

hallo iedereen
ik wil jullie niet alleen maar laten horen dat mijn vader ook naar china gaat.
maar ik heb ook iets gehoord..najah eerder informatie bij elkaar gesprokkeld....ik volg het verhaal van ardi bouter nu al een tijdje. wij zijn met onze familie er in december achtergekome dat mijn vader ALS had. daarom zijn we meteen informatie gaan zoeken..omdat mijn vader nog in zo'n vroeg stadium zit (hij heeft alleen last als hij het koud heeft en dan praat) hebben de dokters in china gezegt dat wij eerder mochten komen. mijn vader word nu op 12 juli in china verwacht.
MAAR...
wat mijn bedoeling was van dit berichie is dat mijn vader ook nog langs iemand is geweest die spiritueel bezig is.
ik heb in de verhalen en in de commentaren of reacties die aan ardi bouter waren gegeven ook iets gelezen over een familie die al vaak is getroffen of mensen in de buurt die vaak waren getroffen...mijn vader heeft dan ook gehoord van dat vrouwtje dat dit allemaal door een stofje kwam..
het klinkt mischien raar maar mijn vader is loodgieter en moest eerst een paar jaar geleden dan ook vaak met grond werken, toen mijn vader dan aan het werk was is er naar wij van het vrouwtje hoorde, een soort stof in mijn vaders lichaam gekomen en dat zich op een zwak moment ontwikkeld heeft en dat daardoor het ALS is gekomen...maar ik vertel dit omdat die andere mensen in een gebied wonen waar veel milieu vervuiling aan de gang is en dat dus mischien een aanleiding kan zijn tot deze ziekte....ik weet het natuurlijk niet allemaal zeker het is een gok maarik vind het te veel op elkaar afstammen daarom dit berichie......A>U>B mail wat terug of geef uw commentaar hier op ik ben erg benieuwd hoe andere mensen hier van denken

Re: A.L.S mijn vader + belangrijke informatie

Dag Jose,
ALS bestaat al 140 jaar en de oorzaak zou voor 5% berusten op erfelijke eigenschappen.
Naar de overige 95% wordt nog gezocht !

Re: A.L.S mijn vader + belangrijke informatie

Hallo Jose,

Wat bedoel je precies met: met grond werken?
Wat voor werk/opdracht was dat precies?

Groet,

Paul

Re: A.L.S mijn vader + belangrijke informatie

Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat jullie zo vroeg bij dokter Huang terecht mogen.