Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Uitdaging

Dit schreef Frans Van Tongeren op het forum van P Six,

Nou Arjan.., barst eens lossss !

En dan mag een mens niet reageren terwijl hij uitgedaagd wordt.

Re: Uitdaging

Misschien heeft Frans van Tongeren bedoeld:
"Barst eens uit elkaar"! Zou een hoop irritatie schelen. Ik zou het in ieder geval prachtig vinden.
Hein van Tongeren

Re: Uitdaging

Hein wie hier de narcist, mensenhater?
Ik heb nog niemand iets toegewenst hoor.
Jij bent duidelijk zeer naief en sterk beinvloedbaar.

Re: Uitdaging

Je begrijpt het woord narcist niet eens maar laat maar gaan. Rob heeft me op dit forum gewezen dat ik me beter met positieve zaken kan bezighouden en dat zal ik gaan doen. Jij hebt niets positiefs toegevoegd op deze site dus ik zal opnieuw proberen niet meer te reageren op je walgelijke manier van schrijven.
De ziekte A.L.S. heeft van jou een vezuurde persoonlijkheid gemaakt. Ik vind het erg voor je dat je deze vreselijke ziekte hebt. Ik hoop van harte dat je niet al te veel last hebt van de soms nare bijverschijnselen. Blijf vooral het een en ander kritisch volgen en stel je vragen. Probeer het alleen eens anders te formuleren want alles wat je schrijft staat stijf van de frustratie. Vuiligheid spuien op b.v. een man als Ardi Bouter zie ik als lafhartig. Ardi heeft dat niet verdiend. Ik raad je opnieuw aan een nieuw forum te starten met jouw naam. Begin hier een aktie op tegen alles wat China heet. Hierop kun je frank en vrij naar alle hartelust je kritiek geven.
Ik weet zeker dat dit ook een druk bezochte site zal worden maar houdt nu eindelijk eens op om een ieder te beledigen. Nog een paar dagen en dan ga ik ook naar China. Ik zal na terugkomst naar eer en geweten mijn belevenissen met een ieder delen.
Hein van Tongeren te Maarssen.

Re: Uitdaging

Mijnheer Arjan, het zou helpen als u zich beperkt tot uw inzichten op wat er in China gebeurt, uw inzichten over de inhoud van updates en uw inzichten over het ontbreken van updates.

Dat komt al hard genoeg aan.

Val niemand persoonlijk aan.
Verdedig u niet tegen op uw persoon gericht commentaar.

Geef ook geen commentaar op deze oproep s.v.p.

Re: Uitdaging

Ik heb me steeds beperkt tot inspraak ivm het China gebeuren en kan er mee leven dat ik daarop kritiek krijg maar kijk eens even terug op dit forum, dan lees je wie er steeds aangevallen wordt.
Ik geef negatieve commentaar en verwacht dan dat daar op gerepliceerd wordt maar nee ik wordt omwille van mijn mening telkens persoonlijk aangevallen, zelfs als ik eens een schrijffoutje durfde maken. Maar, dat is blijkbaar al lang vergeten of nog voor de tijd dat sommige van u deze fora raadpleegde. Er zijn personen die daar zelf aan meewerkte en zich als potentieel Chinaganger beschouwden en nu zelf anti China zijn. Dus graaf even in het verleden van dit forum.

Ik begrijp het woord narcist maar al te goed Hein. Iemand die overdaad aan eigen liefde heeft en voor niets of niemand openstaat, heeft persoonlijkheidsstoornissen, die ziet alleen zichzelf, je kijkt maar eens in de spiegel dan zie je zo iemand. Dit is de laatste keer dat ik nog op iets reageer dat niet rechtstreeks met de therapie te maken heeft.

Wees nu eens realist en bekijk de zaken nuchter cvp.
Door mijn aandringen heeft Ardi toch maar een uptatje naar eigen mening gegeven waar vele op wachten. Het is nog niet –dat- maar toch al beter dan niets en lees de reactie van Ad, die alles duidelijk omschrijft. Rob die dieper nadenkt en veel en goede conclusies trekt.