Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Negeren

Als iedereen nou eens arjan negeert dan stopt hij vanzelf wel op deze site. Gewoon niet reageren want hij doet het er gewoon om.

Re: Negeren

Debby,

Zo stap je wel erg makkelijk over de problematiek heen die onderliggend is aan het commentaar dat Arjan heeft op het alsmaar doorgaande positivisme op dit forum. De manier waarop hij dit doet roept bij jullie heftige reakties op, maar als je daar eens doorheen zou kunnen proberen te kijken dan moet je toch ook in kunnen zien dat er niet veel meer over is van de uitgebreide medische updates die wij allemaal vol spanning gevolgd hebben.

Mijn voorstel zou dus eerder zijn om Arjan te laten voor wat ie in jou ogen is en een gezamelijke oproep te doen om meer zinvolle updates te krijgen om zo te kunnen evalueren of zo'n ingrijpende en peperdure behandeling inderdaad wel zo zinvol is als wij allemaal zo graag zoeden zien. Zo zou je je energie misschien beter kunnen besteden. Maar ach zo denk ik er dan weer over.

Zie svp mijn posting bij de Update van Ardi Bouter.

Rob

Re: Negeren

Je heb helemaal gelijk maar je kan er wel eens moe van worden en dan ben je het helemaal zat. Echt veel nuttige informatie komt er niet uit. Zou hij (arjan) het nu formuleren als jij het doet komt het al veel beter over en dan krijgt hij normaal antwoord. Snap je.

Re: Negeren

Rob, jij bent een man met kennis en ik geen schrijver of tacticus.

Fantastisch hoe jij dit formuleert.
Moest men eens weten hoe goed ik dat allemaal meen dan zou de teneur snel omslaan maar in deze o zo belangrijke materie negatief advies brengen, is dodelijk. Je hebt gelijk.

Re: Negeren

Debby,
Je hebt gelijk. Arjan zouden we moeten negeren maar soms is het te moeilijk je mond te houden.
Nu zegt Arjan weer dat hij het goed meent en dat hij geen goed schrijver en tacticus is. Nu, het laatste weet ik al een tijdje. Het onbegrijpelijke is alleen dat er mensen zijn die deze mafkees nog dekken ook.
Arjan is een narcist die er op klaar komt wanneer hij reacties op zijn stukjes leest. Kritiek geven mag en moet zelfs. Dat houdt een ieder op scherp. Het is alleen de manier waarop. Je kan het Arjan duizend maal zeggen. Hij blijft toch doorgaan.
Met vriendelijke groet, Hein van Tongeren.