Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
update Judith H

Judith schreef op 16 april o.a.:
-
Ik ben zelf ruim een week terug uit China, zou een uitgebreid verhaal kunnen doen over alles wat er zou moeten veranderen en verbeteren, want teveel is nog op z'n chinees; maar dat is wat mij betreft nu niet aan de orde.
*
Ik heb de eerste verschijnselen nu ong. 4 jaar, kan niet meer staan en lopen en ook de armspieren worden nu zwakker( dit door de rugspieren).Mijn hoop na mijn behandeling in China is dat mijn ziekteproces gestabiliseerd is, want veel progessie neem ik niet waar, in tegenstelling tot enkele patienten in China.

Re: update Judith H

Begrijp niet goed wat je met deze update bedoelt????
Moeten we het stukje over de niet chinagangers nu beschouwen als niet bestaande?
Wij gaan niet naar China, ik was een twijfelaar, mijn man de patiënt zei nee! Nu moeten we niet twijfelen want de ontsteking op zijn luchtwegen verdwijnt niet.....

Re: update Judith H

Ook hier heeft China dus duidelijk niets bijgebracht.
Dat is wat Ad wil zeggen denk ik, of niet?
De andere patienten die beweren verbetering te hebben, spreken volgens mij ook maar enkel vanuit een hoopbeeld en psyche.

Mevrouw Judith, ik waardeer UW eerlijk antwoord.

Re: update Judith H

Mevrouw Anita, de verkorting van de tekst vestigt de aandacht beter op de update zelf.

Mevrouw Judith ervaart weinig progressie.
Anderen in China ervaren meer progressie.
Er valt in China het een en ander te verbeteren.
Zij hoopt op stabilisatie.
Duidelijk.

Re: update Judith H

Correct, en er ook op wijzend dat Judith schrijft dat China een achterop gesteld land is. Hoe kan je dan verwachten dat men een levensgroot wereldprobleem zal kunnen oplossen als men niet eens over .....beschikt?

Ad en Lies

Re: update Judith H

Om verwarring te voorkomen..
Ad heeft de samenvatting overgenomen van:
http://pub34.bravenet.com/forum/2861745788
Op de site van Patrick Six heb ik meer samenvattingen geschreven over China-gangers en de nadruk gelegd op hun fysieke toestand.
Ik hoop natuurlijk dat die mensen met voldoening kunnen terugkijken op hun 'onderneming'.
Voor potentiele China-gangers kan het een bijdrage leveren voor hun te nemen beslissing om te gaan of niet te gaan !

Re: update Judith H

Vandaag schreef Franco o.a.:
-
Van mijn medepatiënten had ik gehoord dat er enkele dagen na de operatie een terugslag zou plaatsvinden. Dat is bij mij dit weekend ook gebeurd. Gelukkig zeiden ze ook allemaal dat de progressie daarna zou inzetten. Ik hoop dus dat ik de eerst komende dagen weer wat meer positieve geluiden kan laten horen.


---Vele patienten kwamen ook noit meer terug op hun plooi en enkele zijn zelfs ......

Ad en Lies.

Re: update Judith H

Beste Ad,
Ben niet blij met je plagiaat..
(vooral als je niet vermeldt waar je de tekst vandaan haalt.)

Re: update Judith H

Frans, noem je dit plagiaat?
Je haalt hem zelf van de patientensites en plaatst hem op de site van P Six waar geen kat hem nog leest.
Ik plaats de tekst met de beste bedoelingen over op deze site waar nog wel wat lezers zijn, wat is daar mis mee?

Noemde dit niet een informatiesite betreffende de therapie van dr Huang H.

Ad en Lies