Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
samenvatting updates China-gangers

Beste mensen,

Ik probeer de resultaten van de dappere operatiegangers naar China wat samengevat op te schrijven.
Als U surft naar...

Message Forum Patrix Six
http://pub34.bravenet.com/forum/2861745788

ziet u hun verkorte updates op het blauwe scherm genoteerd staan.

Re: samenvatting updates China-gangers

hallo, blij dat je dat gedaan hebt ondanks pro en contra's want heel vaak zoek je na een tijdje iets terug. Zo ben ik op de site van Ardi ook terug aan het zoeken over het zuurstofgehalte in het bloed en de aanpassing van je ademhaling daaraan want onze arts had het deze middag erover!!!!
groetjes

Re: samenvatting updates China-gangers

Kijk en lees nog maar eens op:
http://pub34.bravenet.com/forum/2861745788

Re: samenvatting updates China-gangers

Lees de samenvattingen, de updates van de Chinagangers er nog maar eens op na.
Informatie vooraf.., is goed om een, voor u juiste, beslissing te kunnen nemen.
-
http://pub34.bravenet.com/forum/2861745788

Re: samenvatting updates China-gangers

Hallo Frans.

Volgens mij is het ieder zijn eigen beslissing om wel of niet te gaan naar China.
En ikzelf hoop dat het ook zo blijft, voor ieder van ons gelt, pak nog een strohalm vast die je vast kunt pakken.

Re: samenvatting updates China-gangers

Mijnheer Jan Koolen, met alle respect; u gedraagt zich als de leider van een groep struisvogels, die alle struisvogels oproept de kop in het zand te steken.

Met alle respect mijnheer Koolen, zo kunt u niet met uw lotgenoten omgaan; u kunt niet verlangen dat zij een strohalm pakken waarvan wij - u dus ook - zo langzamerhand allemaal wel weten dat die tot een teleurstelling leidt.

Beter zou u uw lotgenoten op het hart drukken om samen met hun geliefden zo veel mogelijk in alle rust te genieten van wat er nog te genieten valt.

Re: samenvatting updates China-gangers

Hallo Jan ,
volgens mij geeft Frans ook niet aan of je wel of niet moet gaan en laat hij ieder ook zijn eigen keus. Wel geeft hij heel terecht aan dat je het beste zoveel mogelijk info moet proberen te verkrijgen alvorens je een besluit neemt. Daar is mijns inziens echt niets mis mee. Wat ik wel mis vind is dat u mensen een mening probeert op te dringen .

Re: samenvatting updates China-gangers

Ina begrijpt mijn bedoeling..
-
U, lezer moet ZELF omgaan met de informatie die in de updates staat.
u, lezer.. moet ZELF inschatten of u de kleur van de informatie WIT, GRIJS of ZWART ziet.
ROSE mag ook.
Daar bemoei ik me niet mee.
De Chinagangers plak ik GEEN stikkertje op

Re: samenvatting updates China-gangers

Beste Bram,

U ziet dat heel nuchter en scherp.
Die struisvogelpolitiek is zuiver weergegeven en schets de situatie volkomen.
Het is echter op die strohalm en struisvogelpolitiek dat Huang inspeelt en mensen bespeelt.

Victor Van Pol