Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Hans... ontspringt de dans

MIJN LAATSTE POGING..
Hoe verloopt het fysieke leven van Hans van den Bergh na zijn operatie in Beijing?
Ik vraag ernaar omdat Hans ons, forumers, gemeld heeft dat hij nauwkeurig een update zou gaan bijhouden.
-
Ik vrees dat het niet goed gaat met Hans.
Hij was ooit de man die een wonderlijk positief gevolg ervoer van de operatie van dokter Huang !

Re: Hans... ontspringt de dans

ja frans, dat vermoed ik ook. Het is echter niet altijd gemakkelijk om te laten weten dat je de strijd aan het verliezen bent. Welnu wij zijn de strijd aan het verliezen!!!! Mijn man beseft het niet of wil het niet beseffen, hij rekent erop dat hij het te boven komt. (Je kan er van mij op aan dat ALS een lelijke strijdmakker is)
Ik bewonder de mensen zoals Ardi, Loes, Theo en nog anderen die de moed hebben iets te laten weten of het nu positief of negatief is. Ik hoop dat de mensen die ik vergeet me nu niet doodschieten.
Heb je voor jezelf al iets beslist Frans? Moeilijk hé!!!
groetjes aan de ganse ALS familie
groetjes

Re: Hans... ontspringt de dans

Dag Anita,
Bedankt voor je wijze woorden. Je weet je m.i. goed in de mens te verplaatsen.
Of ik naar China ga op 10 december, weet ik nog niet.
Nog ff denken hierover !

Re: Hans... ontspringt de dans

Ik vond een message van Hans bij http://groups-beta.google.com/group/Beijing-OEGC onder Mirta and .... op 21 april.
Ik betreur het dat hij zich hier niet meer meldt en ik begrijp het niet.

Re: Hans... ontspringt de dans

ik vind het spijtig!!!! We moedigen iedereen aan en leven mee en dan ineens is het net of het ons niet meer aangaat...... en wij ons dan maar ongerust maken dat het niet goed gaat met een patiënt!!!!!

Re: Hans... ontspringt de dans

Misschien heeft Hans wel even spuug tabak van het gezanik van Frans. Een melding van Hans ontspringt de dans door Frans vind ik ook gezever.
Laat Hans eens even lekker met rust, hij komt zelf wel naar buiten wanneer hij dit wil. Het is bekend dat mensen die een tijd in China zijn geweest even in de luwte willen leven. Gun Hans die kans en dan komt het allemaal goed. Wanneer het zo zou zijn dat het inderdaad niet goed gaat met Hans ( God behoede het )
dan kan ik me ook voorstellen dat Hans even andere
zaken aan zijn hoofd heeft. Ik heb wel iedereen
zien reageren op het overlijden van Arjan.
Uiteraard gun ik ook niemand zijn dood maar Arjan was de man die iedreen uitmaakte voor rotte vis. Toen zijn vrouw Ciska de melding maakte van zijn overlijden was iedereen ineens " geschokt" !!
Nu Hans even niets van zich laat horen heeft wel iedereen kritiek. Lekker hypokriet.
Hein van Tongeren uit Bejing.

Re: Hans... ontspringt de dans

ga je nu Frans aanvallen nu Arjan er niet meer is? Als ik me niet vergis ben jij geen ALS patiënt maar Frans wel en aangezien Frans aangemeld is voor 10 december vind ik het maar doodnormaal dat hij héél graag info wil!!!!! zeker van mensen die het meegemaakt hebben en beloofd hadden om af en toe iets te laten weten.

Groeten

Re: Hans... ontspringt de dans

Hein, je wenst misschien niemand de dood MAAAAAAAR die van Arjan, -wat bedoel je daarmee- dat deze wel gerechtvaardigd is omdat Arjan het hart op de tong had? Arjan heeft volgens mijn weten niemand voor rotte vis uitgescholden. Laat de dode rusten Hein je hebt die man genoeg uitgemaakt, die had het tenminste goed voor met ons. Ik ben benieuwd of jij voor de ALS gemeenschap ooit zo door het vuur zou gaan en daarna je lichaam nog ten diensten stellen van de wetenschap. Nee hoor!!!

Hans had in het begin zo'n opscheppende taal over China, alles en iedereen vernederend en dan plots zit hij ergens anders op te scheppen. Hij heeft ook de morele plicht om ons allen te informeren over de gang van zaken. Indien hij dat niet meer wenst te doen kan hij dat maar beter bekennen en zijn forum sluiten.

Ad en Lies

Re: Hans... ontspringt de dans

Hein,
Ik vind wel dat jij erg positief over China bent. Het lijkt erop of je het niet kan verdragen dat mensen er kritiek op hebben. Nou vind ik dat jij wel je ideen daarover mag hebben, maar ik vind ook dat degene die daar anders en objectief over proberen te denken ook hun mening daarover mogen hebben .
Ook ben ik van mening dat de niet Chinagangers ook op de hoogte mogen worden gehouden van de personen die zijn gegaan . Als men even rust wil dan respecteer ik dat dan ook , maar dan kan men toch alvast een klein berichtje laten horen en niet doen of je van de aardbodem bent verdwenen . Anderen staan ook in twijfel wel of niet naar China. Op zo een manier help je je medemens niet. Niet dat je dat verplicht bent maar het zou wel fijn zijn.

Re: Hans... ontspringt de dans

Hein, ga ergens anders zanikken en laat deze mensen
gezond discusieren op deze forum....

Re: Hans... ontspringt de dans

Bedankt Hans,
Je danst goed mee..., deze keer !

Re: Hans... ontspringt de dans

Het was natuurlijk wel zo zordra Arjan op iets reageeerde dat iedereen op hem sprong met kritiek. En het was ook zo dat toen hij overleed iedereen was geschokt. Dus ergens ben ik het wel met hein eens.