Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Dr pain

Weet je waarop de therapie/behandeling van dr pain gebaseerd is, hoe deze tewerk gaat?

Het is wetenschappelijk bewezen dat een mens maar één pijn tegelijk kan voelen, nl. de ergste pijn. Dit geld zowel voor psychologische als voor fysieke pijn. Hij knijpt, duw en slaat zo hard dat je al de rest van je miserie vergeet en je concentratie op hem of zijn middeleeuwse methode gericht is. Dit noemt men tegenwoordig de onmenselijke behandeling. Dit kan uiteraard ook enkel in China. Indien een Nederlandse of gewone arts binnen de traditionele geneeskunde deze werkwijze zou gaan toepassen werd hem onmiddellijk zijn licentie ontnomen. Hij zou nooit nog een patiënt zien, laat staan aanraken. Indien je iemand vindt die dat bij jou wil toepassen probeer het dan gerust eens uit, het werkt echt.

Hopelijk begint het langzaam door te dringen dat men in China nog zeer ver achterop is ten aanzien van onze medici.

Re: Dr pain

Die zelfde dr. Pain wist van de week echter wel Karo Murk zijn vingers nagenoeg recht te krijgen.
Karo zit op dit moment in China en is intussen geopereerd. Je stelt dat de medici in China nog steeds achter liggen op het westen. Ik heb van de week met eigen ogen mogen aanschouwen hoe een chinese
arts een EMG deed. Karo had er nagenoeg geen last van terwijl ze hem in Nederland helemaal lek hadden geprikt. Hoe verklaar je dat dan? Ben je al eens in China geweest? Zo niet, dan kan ik je dit van harte aanbevelen. Er gaat een wereld voor je open. In het westen hebben we de arrogantie te denken dat overal beter in zijn. In het oosten hebben ze die arrogantie niet doch steken ze wel hun nek uit. Denk daar maar eens over na. Hein van Tongeren in Bejing.

Re: Dr pain

Ja Hein, een nieuwe borstel veegt altijd beter, vandaar dat alles daar beter lijkt. Ieder die naar daar afreist is ook weer blij naar huis te kunnen keren en bij zijn eigen vertrouwde dokter in behandeling te gaan.

Re: Dr pain

bravo hein,

mijn man zit in de allerlaatste eindfase. Ik ben bij hem 24 u op 24 en o wonder hij bewoog 2 vingers zonder dokter Pain, zonder China. Moet ik nu denken dat hij wonder boven wonder aan het genezen is? NEE HEIN HIJ GAAT HEEL LANGZAAM VAN ME WEG!!!!!!!

Re: Dr pain

Kunnen we misschien de post van die ''Hein'' hier niet blokkeren op deze forum
Wat een onzin dat die man verteld, spaart niemand en is geen haar beter dan de man die hij lang heeft geviseerd en er spijtig genoeg niet meer is.(Arjan)
je hebt weinig respect..