Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Hans onspringt de dans zeker niet!!

Beste mensen,

Langs dit bijzonder veel gelezen forum van Ardi Bouter wil ik u allen kenbaar maken, dat ik zojuist een uitgebreide update op mijn forum heb gezet.

U kan mijn update vinden onder "update Hans" in de grijze balk als u het forum van Ardi Bouter opstart:
http://www.ardibouter.com/

De meesten onder u kennen de weg wel.
De reden, waarom ik zolang "uit het net" ben geweest leest u daarin ook.
De update is van een zo grote omvang, dat ik de update in 3 delen heb moeten splitsen.
Overigens, bij nader inzien heb ik er toch per ongeluk 3 aparte berichten van gemaakt i.p.v. met de beschreven reply's te werken.
Maar daar valt, neem ik aan over heen te komen.

Geduld is een schone zaak.
Ik zou bijna excuus maken naar een paar personen, maar aan de andere kant vind ik dat niet echt nodig.
Sommige mensen, waaronder verdienstelijke, drongen, soms nadrukkelijk aan op een update.
Ik heb daar begrip voor, maar zoals u heeft bemerkt laat ik mij door niets en niemand, hoe goed ook bedoeld, niet meer opjagen.
Dat is vroeger wel eens anders geweest.

Ik hoop dat ik met deze update voor velen van u de nodige vragen heb beantwoord.
Zo niet, dan weet u mij te vinden, desnoods rechtstreeks per E-mail.
In voorkomend geval zal ik bezien wat ik met uw vraag kan doen.

Ik neem aan dat geinteresseerden alle drie de delen lezen, maar bij voorbaat wil ik u aangeven, dat in deel 3 een bijzonder interessante ontwikkeling wordt beschreven.

Hartelijke groeten,

Hans van den Bergh

Re: Hans onspringt de dans zeker niet!!

Beste Hans,

Dat heeft even geduurd, je hebt ons allemaal wel in spanning gelaten; maar gelukkig heb je nu een uitgebreide update geschreven.

Ik vind het van groot belang dat dit gebeurt, want vergeet niet dat we toch proefkonijnen zijn die anderen met belangsteling volgen (>70.000 hits in 8 maanden). Sterker nog, ze beslissen veelal op basis van onze informatie of ze zelf de onderneming om naar China te gaan aandurven of niet.

Je update geeft veel informatie, niet alleen over je eigen ontwikkeling maar ook wat er in China gebeurt. Zoals het nu lijkt gaat het daar de goede kant op. Helaas weet ik niet wat je moet doen met de informatie uit het UMC in Utrecht. Ik heb me zoiezo al verbaasd over het feit dat wetenschappers die tegen de behandeling in China zijn, tevens oordelen of het iets opgeleverd heeft. Dit lijkt mij de objectiviteit niet ten goede te komen.

Beste Hans, blijf ons informeren en alle sterkte toegewenst in je verdere gevecht tegen ALS.

Groetjes Ardi Bouter