Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
overlijden

op heden is mijn man na een héél moedig gedragen ziekte overleden. Hij heeft net de 5 jaar niet gehaald!!!
Email: dumon_vergison@skynet.be

Re: overlijden

Dag Anita,
Ik leef met je mee..

Re: overlijden

Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

Re: overlijden

Beste Anita,

Dankbaar zal je man geweest zijn om telkens door jou omringd en verzorgd te worden. De laatste dagen van zijn leven niet van hem te zijn geweken.
Blijf met opgeheven hoofd de verdere weg gaan en koester de mooie herinneringen, want er is niets dat voorgoed verdwijnt als men de goede herinneringen bewaart.
We wensen je nog heel veel stekte toe.
Zeer genegen.
Christiaan en Carine.

Re: overlijden

Dag Anita,
Ik vind het vreselijk voor je dat je je man hebt verloren. Misschien vind je me een hufter in m'n mail verkeer maar ik gun niemand dit soort ellende.
A.L.S. is inderdaad een vreselijke ziekte. Ik ben nu 1 week in het West Hill Hospital hier in Bejing en verbijster me keer op keer over wat ik zie. Ik heb grote bewondering voor mensen die hier goed mee kunnen omgaan want het lijkt me echt erg.
Ik hoop dat je mijn medeleven wilt accepteren want je partner verliezen is een van de ergste dingen die je kan overkomen. Ik hoop oprecht dat je alle steun zult krijgen van de mensen van wie je dit verwacht.
Hein van Tongeren uit Bejing.

Re: overlijden

Lieve Anita,

Je had al eerder op de website laten weten dat het niet goed ging met je echtgenoot, maar dan toch schrik ik elke keer weer van een overlijdensbericht.

Zo zie je elke keer weer watvoor sluipmoordenaar de spierziekte ALS is. Ik hoop dat Jean Pierre veel lijden bespaard is gebleven.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe in de komende tijd, zowel net de voorberiedingen voor de uitvaart als ook de tijd die daarna volgt. Koester de goede herinneringen die je hebt en de beelden van Jean Pierre toen hij nog gezond was.

mvg, Ardi Bouter

Re: overlijden

Heel veel sterkte Anita,

Paul

Re: overlijden

Hallo Anita,
Ook namens mij heel erg veel sterkte gewenst!
Ik hoop dat je een beetje steun zult vinden ook op deze site!
Veel liefs.

Re: overlijden

Mijn medeleven in rouw met het overlijden van uw man. Wij kennen elkaar niet maar er is toch een zekere gemeenschappelijke 'band' ontstaan door deze ziekte.
Blijf uw man in gedachten houden en weet dat liefde sterker is dan de dood. De liefde die jij je man hebt gegeven.

Sterkte.

Re: overlijden

HEEL VEEL STERKTE .
Rita