Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Beste Karo & Leonie,
Kunnen jullie vanuit China beschrijven hoe Karo de gevolgen van de operatie ervaart?

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Beste Frans, Zoals ik reeds eerder heb gemeld geven Karo en Leonie pas informatie door als Karo en ik weer terug zijn in Nederland. Wij vliegen maandag terug naar huis. Ook dan nog is het niet zeker dat Karo en Leonie zich zullen roeren op de diverse fora gezien het aantal vervelende incidenten op de diverse fora. Wat Leonie en Karo zeker zullen doen is via de regionale krant de VAR informatie geven aan de mensen die de reis van Karo hebben mogelijk gemaakt. De diverse fora zijn uitgegroeid tot dumpplaatsen van allerlei meningen en die tot niets leiden. Nogmaals, niet ik maar Leonie en Karo zijn de personen die uiteindelijk zullen beslissen of ze de ervaringen van Karo publiekelijk zullen maken.
Met vriendelijke groet, Hein van Tongeren uit Bejing.

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Hein, misschien kunnen ze Frans persoonlijk mailen met hun ervaring. Ik denk dat het voor hem héél belangrijk is om info te hebben daar hij in december ook zou vertrekken.
Wat nare ervaringen betreft is het misschien beter dat iedereen zijn mening kan uiten dan ze op te kroppen in deze toch wel heel emotionele strijd MET ALS!!!!! Enerzijds neem je elke dag afscheid van het leven, anderzijds leef je ook elke dag intenser dan zonder de ziekte (want dan is het altijd weer later zullen we eens.....) en ondertussen ga je ook nog op zoek naar elke strohalm die je maar kan vinden.....
Groetjes en sorry ik kan ondanks de leegte nu thuis en de vele mensen die me proberen aktief te houden niet losmaken van de ziekte!!!!!

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Hein, dit is toch wel een beetje gemeen hoor.
Eerst gooide je Arjan zaliger alle zonde van Israël op de schouders want hij was de schuldige die de updates beletten. Nu de strijdvaardige man er niet meer is roep je weer een ander excuus in. Geef dan gewoon toe dat je je verhaal niet wil delen met andere, zeg dan rechtuit dat we er geen zaken mee hebben. Dat is gebrek aan sociaal voelendheid voor de medemens. Arjan was dus de zondebok waar de chinagangers zich achter verschuilden, wie of wat is nu de schuldige?

Victor Van Pol

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Beste Hein,
Mijn vraag was gericht aan Karo en Leonie.

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Beste mensen, jullie zien al wat mijn stukje weer losmaakt. Ik heb daar geen zin meer in, het is iedere keer hetzelfde liedje. Vandaar dat we het verhaal van Karo, wat overigens positief is, delen met de mensen met wie we dat willen delen .
Frans,
Je hebt gelijk, je vraag was gericht aan Karo en Leonie. Karo heeft me hier in China de opdracht gegeven het eerder genoemde antwoord te geven.
Als laatste wil ik nog aan Victor kwijt dat ik Arjan altijd heb bestreden op de manier waarop hij het bracht n.l. beledigend en agressief. Ik heb Arjan nimmer aangevallen op de inhoud van zijn verhaal. Ik was het n.l. met hem eens dat er voorstanders en tegenstanders MOCHTEN zijn !!! Hij meende dat een ieder die naar China ging niet goed bij zijn hoofd was en dat ging mij te ver. Helaas is hij overleden en kan hij er niet meer op reageren. Ik was n.l. wel een tegenstander van hem maar gunde hem weldegelijk zijn herstel. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn.
Maar jullie zien maar weer wat mijn reaktie losmaakt.
Het lijkt me niet verstandig hiermee verder te gaan en we delen derhalve onze informatie met degenen wie wij willen. Er zijn diverse websites van mensen die iedere dag hun belevenissen melden vanuit China.
Hein van Tongeren ( nog in Bejing ).

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Hein,

volgens mij voel je je veel te gauw aangevallen!

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Hein,
Ik vind eigenlijk dat je op internet niets meer moet vermelden over Karo. Als het toch de bedoeling is dat noemand komt te weten hoe het na China met hem gaat dan kun je beter helemaal niets meer over hem vermelden. Ook niet wanneer jullie terugkomen etc. want dat gaat ons dan ook niet aan , mijns inziens.

Re: Karo ..hoe ervaar je de nawerking van de operatie?

Hein, conclusie is dat je dus effectief de boel hebt belazerd en belogen. Het was dus niet de schuld van Arjan dat er geen updates doorstroomde. Je vreest nu al voor de reacties die mogelijks zouden kunnen volgen op een update van jou entourage. Vind je dat zelf ook niet een beetje voorbarig? Gelukkig beschikt ieder lezer van dit forum over voldoende gezond verstand om hier het zijne van te denken.

NB. ik maak helemaal geen reacties los, dat doe jezelf, door mij "en ik vermoed ook andere lezers" het gevoel te geven dat je over zeeeeer veeeeel informatie beschikt en dat men het toch lekker niet kan krijgen. Speel nou toch gewoon open kaart man en deel uw mening met alle hongerige patiënten. Indien je hier niet toe bereidt bent, veronderstel ik dat jij helemaaaaal niet weet waarover je praat, je begrijpt dan gewoon niet dat er wanhopige mensen aan de andere kant van de lijn zitten. BEDANKT.


Victor Van Pol