Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Update Hans van den Bergh; 27 mei 2005

Beste mensen,

Langs dit bijzonder veel gelezen forum wil ik u allen kenbaar maken, dat ik zojuist een korte, krachtige en belangrijke update op mijn forum heb gezet.

U kan mijn update vinden onder "update Hans" in de beige/grijze balk als u het forum van Ardi Bouter opstart:
http://www.ardibouter.com/
De meesten van u weten de weg wel te vinden.

Helaas moet ik constateren, dat de bewuste beige/grijze balk op minuscule wijze de updates van diverse patienten weergeeft.
Eigenlijk op een onleesbare wijze.
Dat is bijzonder jammer.
Verzoek aan de "webmaster":"Is hier een verbetering aan te brengen?"

Heeft u vragen, dan weet u mij te vinden, desnoods rechtstreeks per E-mail.
Antwoord volgt altijd.

Hartelijke groeten,

Hans van den Bergh

Re: Update Hans van den Bergh; 27 mei 2005

Bedankt voor de info Hans,

Paul Batstra

Re: Update Hans van den Bergh; 27 mei 2005

Hans, bedankt voor de update.
Ik respecteer het dat je ons toch wil blijven informeren over het verdere verloop bij uzelf.
Wel vind ik dat deze update vol onzin staat, ik citeer:

Je Streekt over stabilisatie na onderzoek bij dr Piepers.
Toch spreek je slechter en zijn de nekspieren verslapt, is dit dan geen achteruitgang?

Kan jij nog objectief oordelen over de therapie gezien je aan varschillende andere studies deelneemt?

Ik realiseer me maar al te goed dat je dergelijke kans letterlijk geen twee krijgt.
Het is nog meer onverantwoord dat Huang zijn patiënten “die ondertussen nog sterker verzwakt zijn” nogmaals
laat overkomen en in het ootje neemt.

Je spreekt duidelijk vanuit uw HOOP, dat is uw goed recht maar breng dat niet naar buiten toe over als dat het effectief zo is. Tussen iets hopen en effectief gewaarwording ligt een wereld van verschil.Hou daar rekening mee aub en ook met de andere onwetende ALS patienten die deze verhaaltjes zouden kunnen gaan geloven.

Victor Van Pol