Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

Beste mensen,

Langs deze weg laat ik u allen weten, dat zojuist een update door mij is geplaatst.
U kunt deze update vinden in de beige balk onder "updates Hans".

Groetjes,
Hans

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

Hans,

Veel succes in Peking,

Vriendelijke groet,

Paul Batstra

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

succes man

hoop dat de tweede reis een postieve ervaring zal zijn

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

Raf, kom je niet wat laat met deze boodschap? De man is al weer terug en heeft nog niets of de fora laten weten!!!!

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

oei

dacht da die de 14 voor de tweede keer vertrok

im sorry

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

Raf, jawel, hij vertrok de 17e. Maar we leven nu de 27e. En ze "mochten een week". Thuiskomst 24e (zie site van Hans zelf!). Wellicht viert Hans vakantie in China. Je weet maar nooit. De tests zal hij zeker al hebben gehad!!
Loes is ook een week geweest, toen een week thuis en nu in de Dordogne. Je zult zeker iets kunnen lezen van haar eind volgende week.
Ik heb haar wel gesproken, maar zij doet steeds doodgewoon zelf het woord over zichzelf. Zie haar site/weblog/columns: www.loesclaerhoudt.nl.
De moeite van het lezen waard! Alle columns van meer dan een jaar kun je daar lezen!
Alleen....Loes heeft de "trage" vorm van ALS. (Hans ook, volgens mij). Houdt daar rekening mee!!

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

Hoi

Las net op een ander forum een topic waarin werd geschreven door een china ganger dat er niet menselijke materiaal is gebruikt.
http://pub34.bravenet.com/forum/2861745788/show/515151
Lees dit maar. Ik ben echt stom verbaasd.

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

Ik geloof er geen barst van (zie vorige bericht). Die man neemt het hele zakie in het ooitje.

Re: Update Hans van den Bergh, 14 juli en 2e vertrek naar China

Mirjam,
Deze man Theo heeft gevoel voor humor, ondanks zijn ernstige situatie. Geloof mij maar: deze man kan waarschijnlijk inderdaad steeds minder "menselijks" en dan is het bewonderenswaardig als je er zo over kunt schrijven! Dat is zijn manier van afreageren, van omgaan met die vreselijke aftakeling. Chapeau voor Theo!!