Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Bedenkelijk forum

Beste webbeheerder??? Ik zet de vraagtekens achter uw naam omdat ik zelfs twijfel of jij in werkelijkheid wel bestaat.
Is het niet het overwegen waard om dit forum stop te zetten. Geen enkel bericht is nog van eender welke waarde, niemand heeft nog respect voor elkaar en je kan hier vrij je gangentje gaan om te schelden en te liegen zonder enige vorm van registratie.
Er bestaan andere sobere forums genoeg voor diegene die echt hun verhaal kwijt willen.
Persoonlijk vind ik het hoogtijd om deze handeling in overweging te nemen.
Ik noem liefst geen namen want ik lees van vele berichten die vaak niet door de beugel kunnen. Stel dat er nog een paar figuren als "om er dan toch 1 te noemen" Raf Plessers op dit forum verschijnen dat is het hek helemaal van de dam.
Nee, voor mij hoeft het zo niet verder want dit doet afbreuk aan de menselijkheid en de benadering van de ALS problemen.
Ik zou het best een moedige beslissing vinden van de familie Bouter want ik denk dat zij toch nog zegenschap bezitten over dit forum.

Mel M J

Re: Bedenkelijk forum

Hoi Mel,

Volledig mee akkoord, je vindt hier trouwens ook geen enkel medische verslag of evaluatie van de therapie van dr Huang. Kortom je leert hier totaal niets, enkel ieder zijn verhaal naar hun eigen goeddunken en wat ze willen vertellen. Geen zinnig mens die gelooft in dat China verhaal want ze strooien gewoon zand in de ogen omwille van hetgeen ze zelf geloven of hopen. Er bestaat geen enkele verifieering om dat effectief te maken.
Ik lees de wetenschppelijk onderbouwde berichtgeving via ALS-CENTRUM NL of ook via ALSLIGA BE, ook hele goeie qua informatie. Dit forum is veel tam tam en bla bla en hier zit geen ziel in, geen drijfveer.

Ad en Lies

Re: Bedenkelijk forum

Beste Mel,

Gezien het aantal berichten dat hier gepost wordt en het aantal keer dat deze gelezen worden, heeft een groot aantal mensen wel degelijk belang bij dit forum.

Als jij je niet kan vinden in de uitlatingen van deze of gene, dan is dat ook gewoon jouw probleem. Je kan dan beter gewoon niet meer op dit forum komen.

Vragen of het forum opgeheven kan worden omdat de toon jou niet aanstaat, is wat mij betreft een vraag van een bedenkelijk niveau.

Groet, Martijn