Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

Mia hartelijk dank voor je bericht, het zijn dergelijke dat we nodig hebben, berichten waar je herkenbare gevoelens terugvind... berichten rond echte informatie - ook de medische zijn heel erg belangrijk, maar voor de ALS die geen tijd heeft om erop te wachten zijn die van op het veld, het terrein zeker even belangrijk. Heel veel groetjes en tot volgende week!!!

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

Hallo Trees,

Trees mail me even prive, dan stuur ik je een berichtje met uitleg hoe het gaat op het HelpHenkforum.
Mijn mailadres is: info@eurohonden.nl

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

Trees,

Als je nu naar het helphenkforum gaat en je logt in met je gebruikersnaam en wachtwoord, dan zie je aan de linkerkant staan:

Je hebt geen nieuwe berichten
Je laatste bezoek was op Ma Aug 22, 2005 7:37 am
Het is nu Ma Aug 22, 2005 7:38 am
Tijden zijn in GMT + 2 uur
www.HelpHenk.nl Forum Index

Het bovenste regeltje bij jouw, Je hebt geen nieuwe berichten, daar zal nu staan "je hebt 2 nieuwe berichten". Klik op die regel op het forum en zie 2 persoonlijke berichten die je kunt lezen. Succes!!

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

of Trees klik op "Prive berichten" bovenaan op het scherm van je.

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

bedankt Mia,
het is inderdaad voor mij nog iets ( ? ) moeilijker, ik zit constant tussen twee uitersten, ik zweer u dat het niet evident is om dit te moeten mee maken, mijn vader die stilletjes achteruit aan het gaan is, en langs de andere kant een eerste kindje dat aan het groeien is ( de geboorte is normaal voor 26 september ) , ook voor mijn vriendin is dit enorm zwaar, we hebben hier al uren ( en dan meen ik ook he UREN !) over gesproken, ook zij is heel ongelukkig dat mijn vader als heeft, maar voor haar is het nu van grootste belang dat ons kindje gezond en wel op de wereld kan komen, en daar ben ik blij om dat zij eerst voor haar eigen ( en ons toekomstig kindje ) zorgt en dan voor de rest, want ik kan het niet, ik ga bijna elke avond in de week bij mijn vader, elk week-end ( en niet event binnen springen hé, meetsal blijf ik bijna de ganse dag ), ik ben dus niet de ideale man voor het ogenblik, en ik weet dat maar al te goed, mijn vriendin moet de zwangerschap bijna alleen doormaken, en dat is triest, maar iemand zo zien weg gaan met als is nog veel triester, ik hoop dat ik later nog veel zal kunnen zorgen voor ons kindje, maar nu heeft mijn vader ( en mijn moeder ) mij nog iets meer nodig ( mijn ( onze ) mening hé ), in andere omstandigheden zou ik zeker nooit zo reageren, want ik ben de meest " nieuwe man " die er is, maar niemand heeft om deze situatie gevraagd, en ik probeer ook maar voor iedereen ( niet iedereen eigenlijk, voor mijn vader, moeder, vriendin en ons kindje, voor al de rest is er nu geen tijd ) mijn best te doen hé, maar ik ben niet de enige met miserie op deze aardbol hé
Geoffrey

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

Hoi Geoffrey

Mijn zoon ze,n vrouw was ook zwanger van hun eerste kind Cees is er bij betrokken door middel van echo.s er hing ook een op zijn kamer en dan zei hij tegen iedereen kijk dat is mijn kleinkind hij heeft het niet meer mogen meemaken maar de echo is mee in zijn kist en toen onze kleinzoon was geboren heb ik op een leisteen op zijn graf geschreven dat hij opa was geworden.

veel sterkte Trees

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

Hello Trees,

Hoe mooi zijn deze woorden en daden Trees. Ongetwijfeld zul je dit later ook tegen je kleinzoon vertellen en zal hij er zeer trots op zijn.
Vreugde en verdriet, alles ligt zo dicht bij elkaar. Maar het zijn zeer waardevolle momenten die we moeten doorgeven en nooit mogen vergeten worden.
groetjes carine

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

Mooi Trees,
ik heb aan mijn vader zaterdag gevraagd of hij peter wou zijn, en hij heeft het aanvaard. Ik durf wedden dat hij heel fier is ( het is wel al zijn derde kleinkind, maar de eerste maal dat hij peter word ), ik heb het wel in verschillende fases gevraagd, ik was enorm bang dat hij negatief ( niet dat hij geen peter zou willen worden hoor, maar dat hij zou denken dat hij dat allemaal niet meer zou mee maken ) zou reageren, maar hij was heel positief, hij heeft mijn moeder al naar de winkel gestuurd om kleedjes te kopen, hij ging al een rekening openen, allé hij was heel positief, daar ben ik blij om.
Geoffrey

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

fantastisch!!! En als de kleine er is en papa de baby eventueel niet meer kan vasthouden toch eens op zijn buik leggen en even tegen het gezicht aan aaien (want baby's ruiken heel speciaal en dat lichamelijk contact is heel belangrijk. Jean Pierre was altijd bang dat er iets zou gebeuren maar toch zo blij om ze te voelen!!!! En zoals het voor alles is ze zeggen zoveel nee maar zijn o zo blij als we doorzetten.

Re: HOe gaat het met jullie, de naasten, de partners?

Hoi Geoffrey

Fijn dat je vader Peter mag zijn.Ik heb van een dochter nog 2 kleindochters de jongste was net 2 toen opa ziek werd ze was heel zorgzaam wilde altijd drinken geven en keek van ons af hoe wij met de rolstoel reden en probeerde dat dan ook ze was 3 toen opa dood ging maar ze herinnerd zich nog alles dat vind ik zo knap ook zwaait ze soms opeens naar een wolkje ik zwaai even naar opa en ze zit soms te praten en dan zegt ja ik praat even met opa.In de vacantie heeft ze een paar mooie stenen gezocht voor het graf.En in de auto heb ik een beertje liggen van opa en dan vraagt ze mag ik opa,s beertje even .4 dagen voor Cees ziek werd had mijn zoon gevraagd of pa getuigen wilde zijn op zijn huwelijk 10 oktober maar toen we zagen hoe hard het ging heeft hij de datum veranderd naar 7 maart Cees was getuige maar kon al niet meer schrijven maar een krabbel kon nog wel we hebben gedanst met de trippelstoel die hij van ze,n werk mee had op 10 oktober lag hij aan de beademing in Rotterdam.

groetjes Trees