Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
goodbey

hoi,

aangezien er toch wt commotie is ontstaan door het betreden van het forum door mezelf wil ik uit respect op het forum geen reacties meer uiten.

Let wel, ik blijf volhouden dat ik niets verkeerds heb gedaan dan mezelf, en mijn naaste vrienden/familie te verdedigen....

Aangezien dit forum inderdaad een belangrijke informatiebron is zou het jammer zijn mocht dit verdwijnen.....

Ik zal nog steeds het forum lezen daar ben ik van overtuigd... Graag zou ik dan wel willen vragen om te discusieren over het onderwerp als en alles wat errond hangt. Begin het aub niet weer persoonlijk te spelen want anders zal er zeker iemand anders opstaan die zich ook gaat verweren....

Verder wens ik iedereen het allerbeste toe...

Laten we met z'n allen hopen op een oplossing die zo snel mogelijk uit de bus valt... Of dit de china trip is of niet? ieder zijn mening. De mijne kennen jullie en die werd duidelijk niet geaprecieerd.

Bij deze zeg ik jullie vaarwel en mogelijk zien we elkaar op een of andere bijeenkomst.

Groeten Raf Plessers Belgie

Re: goodbey

Raf, ik wens u oprecht veel sterkte met het weerstand bieden tegen de ALS van uw broer.
Ik zal, zoals de zaken nu verlopen, ook aanwezig zijn in Belgie, Blankenberge en misschien maken we daar kennis en begrijpen we mekaar daarna beter.

Het beste nog ook aan je broer.
Marco

Re: goodbey

Hallo Raf,
ook ik wens jou en je familie nog veel sterkte !
Geoffrey

Re: goodbey

Hallo Raf,
Groot gelijk jongen, het had geen zin meer. Wat je ook zei het werd te allen tijde verkeerd uitgelegd.
De site van Ardi was een prachtige informatiebron, echter, het is uitgegroeid tot een medium van diverse ego trippers. Je kent net zo goed als ik de namen.
Ik blijf jullie wel volgen via jullie eigen dagboek, bovendien heb ik je e-mail adres.
Tot mails enne...groetjes aan Jan.
Hein van Tongeren te Maarssen.

Re: goodbey

Hoi Raf,

Ik kan me je beslissing voorstellen...jammer dat het zo gelopen is.
Ook ik blijf jullie volgen via jullie site, en wens jullie veel succes in jullie volgende stappen naar China.

Groetjes aan jullie Jan!

Melanie

Re: goodbey

Raf,

Als je terugleest zul je zien dat jouw familie al vanaf het eerste krantenbericht over Jan is aangevallen. Je heb getracht je familie te verdedigen, eerst op een nette manier, maar een aantal mensen verdraaiden jouw berichtjes en zweepten je op tot het schrijven van dingen die je beter niet had kunnen schrijven.
Tegen deze mensen kun je je nooit verdedigen, want dit waren voornamelijk mensen die pas geleden ZELF aangaven bij het "ANTI-CHINA" kamp te behoren.
Hier schrokken we werkelijk van... van het feit dat er 2 kampen zijn!! Je wordt op dit forum veroordeeld voor het feit dat je informatie geeft over ervaringen in China. Het lijkt wel of de ANTI's met smart zitten wachten op het overlijden van patienten die in China zijn geweest, want dan kunnen ze hun gelijk halen.
Terwijl ik dit schrijf, krijg ik koude rillingen, maar ik laat het toch staan, want zo komt het wel op me over.

Ik dacht dat dit een forum was voor ALS-PATIENTEN en hun naasten en niet voor PRO-CHINA en ANTI-CHINA kampen, die elkaar lelijke dingen toewensen.
Ik dacht dat de informatie die we aan elkaar doorspelen bedoeld was om anderen te informeren en te helpen... over hulpmiddelen, het ziekteverloop, hulpverlening enz. maar ook over onderzoeken zoals nu in Finland en over alternatieve behandelingen zoals China, Korea, Zuid Amerika, enz.
Maar bovendien om elkaar tot steun te zijn, want hoe je het ook draait of keert... ALS is een van de ergste (zo niet DE ergste) ziekte die een mens kan overkomen.

We zouden zoveel voor elkaar kunnen betekenen... jammer van die paar rotte appels.

Raf, blijf alles goed volgen en zoek tussen de bagger naar dingen die waardevol zijn. Misschien zien we elkaar in Blankenberghe, en anders... tot mails.