Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Bedankt familie Bouter

Bij deze wil ik voordat het forum afgesloten word nog eens heel hartelijk danken voor alles. Jullie zijn een fantastisch gezin en ik heb bewondering voor jullie
BEDANKT8888

Re: Bedankt familie Bouter

Ik sluit mij helemaal hier bij aan. Ik heb vele malen contact gehad met nicolien die mij erdoor heen heeft gesleept. Ik kijk elke dag even op de site en reageer zo af en toe. Vertel ook het verhaal over Mijn Vader wat helaas over is op deze site.
Nicolien en familie bedankt direct uit mijn hart. Het gaat jullie goed.

Re: Bedankt familie Bouter

Beste Annelies, Nicolien, Eric en familie Bouter,

Langs deze weg willen wij nogmaals de familie bedanken.
Via dit forum heb ik veel mensen leren kennen, hun lief en hun leed.
De moeizame weg die ALS pat en familie moeten doorstaan.
Wij hebben er al veel leerrijke steun bij gehad.
Aan de familie Bouter hartelijk dank en nog het allerbeste toegewenst en het ga jullie allen zeer goed.
Zeer genegen.
Christiaan en Carine

Re: Bedankt familie Bouter

Geachte Familie,

Ik wil me graag bij alle hogergenoemde wensen, waardering en dank aansluiten.

Vooral nog veel sterkte en troost toegewenst.

Van harte, Piet en Mia

Re: Bedankt familie Bouter

Geachte familie Bouter,

Ook ik wil mij niet onbetuigd laten om hier op de valreep nog een dankwoord uit te spreken.

Door de reis naar China te ondernemen heeft dit voor mij en vele andere Nederlanders de aanzet gegeven het voorbeeld van Ardi te volgen.
Ik wil bij deze benadrukken, dat ik, maar ook Marja en onze kinderen Brenda en Richard, hier nooit spijt van hebben gehad.
Voor ons was het zeker de moeite waard.
Daar verandert niemand iets aan.

Ardi, maar ook jullie, zullen bij mij altijd op een bijzonder positieve wijze in het geheugen gegrift blijven staan.
Wees daar van overtuigd.

Het ga jullie allen goed,

Hans van den Bergh