Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: einde site

Hello iedereen, was ook niet aanwezig in Blankenberge maar waarschijnlijk volgende keer wel.
Toch ken ik het profiel van vele patiënten uit het forum en hoe ??
Gewoon elkaar een e-mailtje sturen met foto als bijlage (JPEG) en je weet onmiddellijk met wie je te doen hebt. Dankzij de digitale technologie is dit vandaag toch een 'koud kunstje'.
Het is inderdaad prettiger om te weten wie er aan de andere kant zit..
Groetjes - Eddy

Re: einde site

Het was een zware maar fijne dag zondag.
De ontmoeting met andere ALS pat zelfs uit mijn eigen streek enkele straten verder...
De ontmoeting, een leuke babbel met enkele forumlezers waar je nu een gezicht kan opkleven en
last but not least hoedje af voor de organisatoren van de Belgische ALS liga.Proficiat!
Lieve groetjes
carine

Re: einde site

De Stichting ALS lukt het niet eerder dan op 1 December een nieuw webforum te maken.

Ik zal proberen zelf voor die tijd een forum op te zetten.
Ik maak dit bekend op www.als-mnd.be


Groet,

Paul Batstra

Re: einde site

Hallo Paul,
er is natuurlijk ook nog het besloten forum voor ALS patienten op de site van VSN, hetgeen ik persoonlijk overzichtelijker vind dan de belgische site ( maar dat is persoonlijk ) Zou je het daar tzt misschien ook door willen geven als je een nieuwe site hebt?
met vr, groet , Ina.

Re: einde site

Ik zet het op meerdere fora.

Hebben jullie nog suggesties voor lay-out of voorbeelden van andere goed werkende fora?

Liefst per mail!

Groet,

Paul

Re: einde site

Dit forum lijkt nu pas op niveau te zijn gekomen. Als de discussies weer niet hoog gaan oplaaien zou ik dit forum nog een kans geven. Familie Bouter, denk nog eens diep na cvp. Zo proper en correct als dit forum nu geworden is kan er toch geen bezwaar gemaakt worden dat dit de naam van uw vader/echtgenoot draagt. Er hoeft dan helemaal niet uitgekeken worden naar andere oplossingen. Volgens mij is het een eer voor uw vaders naam. Niemand zal hem kunnen vergeten. Doch, ik zal elke beslissing van uwentwege respecteren.

Re: einde site

Marco,

Ik sluit me helemaal aan bij jouw hogergenoemde gedachtengang. Anderzijds wil ik begrip hebben voor de gevoelens van de familie Bouter.

Heb je verder na vorige zondag enige positieve geluiden aan jouw a.l.s. patiënten kunnen overdragen?
Maar voor de verpleeghuiszorg zou meer geld komen, vernemen we uit een andere hoek?
Wie weet, kan daar iets mee gebeuren?!
Groeten, Mia