Return to Website

Message Forum 'Voor ALS door ALS'

Dit is het algemene ALS forum van Ardi Bouter waar veel onderwerpen en discussies omtrent ALS aan bod komen.

Feel free to post a message.

General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: ALS dag in België

Ik heb deze namiddag mijn vrije tijd volledig opgebruikt aan het annaliseren en bekijken van de videoopnamen van het ALS congres in Blankenberge. Ik zal ze nogmaals en nogmaals en nogmaals kekijken. Het is echt de moeite waard om te zien hoe dr Huang door de mand is gevallen.

Marco

Re: ALS dag in België

Marco, waarom ben je niet per e-mail te bereiken (mail kwam terug..)
Vanaf morgen op de site van de als-liga.be??!!

Re: ALS dag in België

Ook ik moet nog de videoopname van Telefax een paar keer gaan bekijken en evenzo de uitzending van Netwerk aangaande genoemd congres.
Mee in de weg moet ik ook nog maar eens voor de zoveelste keer de verslagen gaan lezen.

Het was een goede gedachte wanneer er een optimaal neutraal verslag zou komen, maar wellicht zal dat deze site wel niet meer halen!
Toch las ik op de site van de Belgische ALS Liga een nabeschouwing die er zeker mag zijn!

Verder zag ik inmiddels ook dat Loes Claerhoudt haar laatste collum (zie haar website onder "Collums", die eerder al eens vermeld werd) daaraan gewijd heeft.
Neutraal en op een meer dan leuke manier brengt Loes naar voor hoe de echte problemen liggen.
Wellicht zullen heel veel mensen het zelfde voelen.

We hopen verder nog heel lang van Loes haar overwegingen te mogen genieten!

Van harte veel groeten, Mia

Re: ALS dag in België

de video's van de bijeenkomst - de verschillende sprekers!!!! zijn te bekijken op: www.alsliga.be !!!!

Re: ALS dag in België

Weet er iemand of Jan Plessers en Raf aanwezig waren op de ALS dag.
Het zou leuk zijn mochten we ergens hun ervaring wat betreft deze dag ergens kunnen lezen.
Ook wat ze zelf vinden van Dr Huang zen voordracht en discusie met onze Profs.

Re: ALS dag in België

janie,
Jan zou gesignaleerd zijn, achter in de zaal, met pet???
Na afloop ???......, maar goed, niemand heeft iedereen kunnen vinden die hij/zij had willen ontmoeten.
Jan schrijft niets over die dag in zijn dagboek (www.steunjan.be).
En, Janie, ik keek net even terug in zijn dagboek, maar opeens is het gastenboek "verdwenen". Alleen lezen is dus nog mogelijk!!
Zal wel een reden voor zijn!

Re: ALS dag in België

Janie,
Het gastenboek van Jan is bij mij toch ook weer aan te klikken (en waarschijnlijk niet weggeweest). Door wijzigingen beeld computer zit de link nu "verborgen" (ga 't niet uitleggen). Sorry!!!